14jun11:30 amEl dia del Moscatel 2025 a Benissa
Una experiència entre història, vi i paisatge Enguany celebrem el Dia de la Moscatell unint patrimoni cultural i riquesa mediambiental entorn d’una joia de la Marina Alta:
Enguany celebrem el Dia de la Moscatell unint patrimoni cultural i riquesa mediambiental entorn d’una joia de la Marina Alta: el raïm moscatell.
Benissa et convida a gaudir d’una visita guiada pel seu centre històric medieval, que culminarà amb un exclusiu tast de vins elaborats amb esta varietat única en el món, reconeguda amb denominació d’origen Alacant.
Comptarem amb la participació de Miguel Garri, triat millor sommelier de la província i de la Comunitat Valenciana, qui ens guiarà en un viatge sensorial per a descobrir la diversitat i excel·lència dels vins de moscatell.
Una proposta ideal per als amants del vi i la història.
+INFO i reserves: https://vinosalicantedop.org/dia-moscatel-2025/
Activitat amb reserva prèvia
Data: Dissabte 14 de juny
Lloc: Casa dels Andrés i PereBigot (Seu Universitària de la Marina a Benissa). C/Puríssima, 57-59
Horari:
11.30h. Visita guiada pel Centre Històric. Punt de trobada: Accés a la Casa dels Andrés i Pere Bigot.
12.30h. Cata
Preu: 10€
Organitza: DO Vins Alacant
Más información
Junio 14, 2025 11:30 am(GMT+02:00)
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Más info